Preinscripcions 2022-2023

ESO

PFI AUXILIAR DE MUNTATGE I MANTENIMENT D’EQUIPS INFORMÀTICS

1. Si és major d’edat:
        • DNI, NIE, passaport o document d’identitat d’un país membre de la Unió Europea.
      2. Si és menor d’edat:
        • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
          Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
        • DNI del pare, la mare, el tutor o la tutora de l’alumne.
          Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport; i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea, li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.

De manera excepcional, es poden acreditar les dades d’identificació o de filiació de l’alumnat estranger amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o la directora del centre educatiu corresponent valorarà i examinarà la documentació presentada.

Per acreditar la condició de discapacitat s’ha de presentar un certificat dels serveis de valoració i orientació a persones amb discapacitat (CAD) del Departament de Drets Socials o bé un informe de l’EAP en què s’indiqui l’existència d’indicis raonables que l’alumne presenta discapacitat.

També cal presentar un certificat d’anys d’escolarització a l’ESO.

BATXILLERAT

CICLE FORMATIU DE GRAU BÀSIC

Les famílies dels alumnes admesos rebreu un mail amb instruccions per formalitzar la matrícula

• Període de matriculació: 15 al 21 de juny

CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

Atenció!

Avui, dijous 23 de juny, s’ha tornat a obrir l’opció de “gestió de sol·licituds” per CFGS – CFAS, un cop ja s’ha publicat la “llista de sol·licituds amb la puntuació provisional”.

Aquesta opció estarà activa fins el divendres 1 de juliol per tal que es puguin rectificar les sol·licituds d’acord amb les reclamacions presentades durant el període corresponent.

Cal tenir en compte que:

1. Per tal que les sol·licituds participin en la preinscripció han de quedar en estat validada.
      2. Hi ha sol·licituds de les quals NO s’ha recuperat nota. Convé assegurar-se que les famílies en són conscients, perquè aportin el certificat amb la nota mitjana de l’expedient acadèmic i es pugui validar la nota i la sol·licitud.
      3. Teniu a la vostra disposició a la pantalla “Consulta de sol·licituds” un filtre per verificar quines sol·licituds tenen una reclamació presentada i també podeu marcar si la sol·licitud ha estat tractada, o no, per al vostre control intern.

CURS D’ESPECIALITZACIÓ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

Preinscripció presencial i sense cita prèvia: Horari de secretaria de 9:00 a 13:30h