Departament de Ciències de la Naturalesa

CURS 22-23

PROFESSORAT:

• Cristóbal Bergas: Ciències de la naturalesa 3r ESO i Ciències aplicades CFGB1.
  • Andreu Gascó: Ciències de la naturalesa 1 ESO, Biologia de 1r de batxillerat. Coordinador de Projectes + STEAM. Cap de departament.
  • Lorena Fernández: Ciències de la naturalesa 2n ESO (Tutora de 2n ESO B). Coordinació Escola Verda i Optativa Escola Verda a 2n ESO.
  • Samuel Moliner: Ciències de la naturalesa 2n ESO i Reptes de Biologia i Geologia.
  • Sara Reixach: Biologia 4t ESO (Tutora 4 ESO A), Geologia i ciències ambientals 1r i 2n de batxillerat, Biologia de 2n de batxillerat.
  • Rosa Reverter: Física i química 4t ESO (Tutora 4t ESO D), Reptes de Física i Química, Química 1r i 2n Batxillerat.
  • Cristina Roig: Ciències de la naturalesa de 3r ESO (Tutora de 3r ESO D), Física-Química de 4t ESO (Tutora 4t ESO C).
  • Anna Sánchez: Ciències de la naturalesa de 3r ESO (Tutora de 3r ESO A), Física de 1r i 2n de batxillerat.

Matèries:

• Ciències de la naturalesa (de 1r a 3r ESO)
  • Física-química 4rt ESO
  • Biologia-geologia 4rt ESO.
  • Optativa ESO: Escola Verda (2n ESO)
  • Física (1r i 2n de batxillerat)
  • Química (1r i 2n de batxillerat)
  • Biologia (1r i 2n de batxillerat)
  • Geologia i Ciències Ambientals (1r i 2n de batxillerat)
  • Optativa Batxillerat: Reptes Física-química (1r batxillerat)
  • Optativa Batxillerat: Reptes Biologia-geologia  (1r batxillerat)
  • Ciències aplicades CFGB

Llibres i materials didàctics utilitzats:

• Física  1r i 2n de Batxillerat: Editorial Mc Graw Hill
  • Química 1r i 2n de Batxillerat: Editorial Mc Graw Hill
  • Biologia 1r de Batxillerat: Biologia en context, editorial Teide ISBN: 9788430754441
  • Geologia i Ciències ambientals 1r Batxillerat: Didacta + ISBN/EAN: 9788419324115

Enllaços externs:

• No hi ha enllaços externs.

Activitats del departament:

• Conferències Setmana de la Ciència.
  • Sortides, tallers
  • Participació en el Nanofestival 10alamenos9 a batxillerat
  • Sortides d’Escola Verda en tots els nivells de l’ESO

Horaris de visites:

Per fixar entrevistes cal enviar un correu electrònic al professora/a pertinent.