Uns dies fantàstics a la neu

El passat 8, 9 i 10 de febrer, els alumnes de 1r de Batxillerat van gaudir de l’esquiada, una sortida de tres dies a la Masella per a esquiar i fer snow. Durant aquests tres dies es van estar a l’Alberg la Bruna, un agradable i juvenil alberg, situat a Bellver de Cerdanya. També van passar la tarda del 9 de febrer a Puigcerdà, passejant pel llac i els carrers de la ciutat.

Hi van anar 22 alumnes i els professors que hi van assistir van ser el Marc Oses i la Ruth Salvador.

Van passar tres dies fantàstics, gaudint de la bona neu que hi havia, del bon temps i de la bona companyia amb qui ho van compartir. Tots els alumnes de 1r de Batxillerat valoren molt positivament aquesta sortida.

Vegeu la notícia a la Finestra  https://sites.google.com/d/1XnHZoKD59jGz3z2xlTWFgRrJJrJcT3zp/p/1ElQZukXO4X_TmtxKy0by0oDK-00TsNdX/edit

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut