Els alumnes de la branca social de 1r de Batxillerat visiten diverses cooperatives i en descobreixen el funcionament
Íria Cornellas i Meritxell Sucarrats
El passat 21 de novembre els alumnes de 1r de batxillerat de la branca social,dins l’optativa Funcionament d’Empresa, van anar a Manresa i a Artés a visitar diferents cooperatives per entendre i saber com funciona una cooperativa i quins tipus existeixen. En total en van visitar sis: Celler Cooperatiu d’Artés, Girasol, Cases de Música, Supercoop, La Codornella i La Raval.
En aquesta sortida, cada cooperativa va explicar la distribució, quines són les seves funcions, quants socis la conformen i molts altres aspectes.
Hi van haver cooperatives que ens van sorprendre ja que no havíem escoltat mai aquest tipus de treballs.
Les valoracions són positives, ja que és una sortida molt educativa en la qual es descobreix el funcionament d’aquest tipus d’associació econòmica, fins ara desconeguda pels joves de 1r de Batxillerat.






