TORNEM A L’EDAT MITJANA

Els de 2n d’ESO descobreixen la muntanya de sal i el castell

Pol Crusellas, Dúnia Farré, Hug Peraire, Ponç Pujals, Isaí Torres i Núria Vidal

L’alumnat de 2n d’ESO, el passat dimarts 25 d’abril, va visitar les mines de sal i seguidament el castell de Cardona. En arribar, es van dividir en 2 grups per visitar les mines de sal. Els van explicar la formació de la muntanya de sal, les tècniques d’extracció que feien servir els miners, els dos pous per accedir a la mina, els diferents tipus de sal que hi havia a la mina i un audiovisual per veure diferents fotografies i vídeos fets a la mina.

Després, van van anar a visitar el Castell de Cardona. Allà, els van explicar la història del castell, les parts, qui hi vivia, la seva funció, quin tipus d’arquitectura s’hi troba, entre altres, l’església, entre altres.

L’alumnat pensa que va ser una sortida interessant però la part del castell podria haver set més dinàmica. També pensen que va ser divertida i van poder aprendre moltes coses sobre aquests. En general va ser una activitat atractiva i dinamitzada.