EL ALUMNES DE FRANCÈS DE 2N ESO REBEN ELS FRANCESOS AMB LES MANS OBERTES

Redacció: C. Cruells, J. Ferrer, A. Gorchs, C. Grifell, O. Herrera, M. Muñoz, J. Rico, Q. Sañas

La setmana passada els alumnes de 2n d’ESO van acollir francesos a casa i amb ells van fer diverses activitats dinàmiques. 

La primera activitat que van fer va ser diumenge. Va consistir a fer un vermut de benvinguda on van poder tastar els menjars típics de Catalunya. 

L’endemà, dilluns, van fer jocs de coneixença, rotllana de conversa i un joc de pistes cultural pel poble de Prats de Lluçanès. Durant aquesta activitat, havien de trobar els llocs més importants del poble o ballar les danses tradicionals.

El dia següent tots els alumnes de 2n d’ESO i els francesos van anar al Matagalls: gairebé tot l’alumnat va arribar al cim, des d’on van fer fotos i van poder gaudir de les vistes del Montseny. 

El dimecres els francesos van anar a fer una vista a la capital, Barcelona, on van visitar la Sagrada Família, que va ser el que més els hi va agradar; la Casa Batlló l’estil de la qual els va sorprendre; la Catedral on van aprendre la història de Barcelona; finalment van poder anar a comprar records. 

El penúltim dia els alumnes de 1r de Batxillerat els van preparar unes activitats; per dinar, van menjar una fideuà als Jardins de cal Bach, servida pels avis d’un alumne de 2n ESO; al vespre van fer un sopar de comiat als mateixos Jardins.

I per acabar l’últim dia, van anar a caminar al Soler de n’Hug, on van fer una visita per la granja i seguidament van fer un dinar amb els productes de proximitat de la mateixa casa.

Els alumnes de 2n d’ESO valoren la setmana molt positivament ja que han pogut conèixer noves experiències i han pogut conviure amb francesos. També han pogut aprendre moltes coses sobre l’idioma que aprenen.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>