Xerrada Open Arms 3r ESO

El passat Divendres dia 12 de Març els alumnes de 3r ESO ens van fer una xerrada sobre la ONG OPEN ARMS molt interessant. La Patricia ens va explicar com va començar l’entitat, què fan per ajudar a la gent, on estan situats, les diferents rutes que han de passar les persones refugiades per arribar a Europa, les condicions dels seu trasllat  i finalment les causes de perquè marxen del seu país. Les principals causes són per les guerres, la fam, el terrorisme i l’ablació.

Va ser molt interessant, i creiem que és una xerrada que tothom hauria d’escoltar ja que parla sobre  els drets de les persones. Tothom hauria d’escoltar-la perquè s’estan violant els drets de les persones a ple Segle XXI.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *