XERRADA SOBRE L’ALCOHOL A 3r D’ESO

S.Fernández, J. Garcés,  T. Razoug, D. Vila 

El passat dimarts 28, els alumnes de r d’ESO van assistir a una xerrada sobre els efectes del consum de drogues i alcohol en joves. Durant el taller es van explicar les principals conseqüències que pot tenir aquest consum, especialment com afecta el sistema nerviós i el cervell, així com els possibles problemes que pot provocar a llarg termini en la salut física i mental.

També es va parlar sobre com actuar si ens trobem amb una persona que ha consumit, i es va destacar la importància de mantenir la calma i buscar ajuda quan sigui necessari. A més, es van comentar diversos factors que poden influir en el desenvolupament d’una addicció, com la pressió social, l’entorn o la curiositat.

Per acabar, es va fer una reflexió sobre el consum de diferents substàncies, com el tabac i l’alcohol, i per què algunes són més habituals que altres. També es va tractar el debat sobre si substàncies com la cafeïna o el sucre es poden considerar drogues, cosa que va ajudar a entendre millor aquest tema i a pensar-hi de manera més crítica.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>