Teatre emocional 2n ESO

REPRESENTEM EMOCIONS!

Desenvolupem les nostres emocions mitjançant el teatre!

Pol Crusellas, Dúnia Farré, Hug Peraire, Ponç Pujals, Isaí Torres i Núria Vidal

L’alumnat de segon d’ESO, el passat 28 de febrer, va realitzar un taller de teatre emocional amb la Vero. Es tractava d’expressar les emocions amb el cos i la cara a través del teatre. Van fer diferents activitats, per exemple, una rotllana per expressar diferents sentiments que tens en el teu dia per tal de representar-los en una escena teatral. També varen caminar representant alguna emoció per exemple cansat o excitat. També van poder representar la ràbia amb un joc titulat “Treure gent del barco”. Aquest consistia en que tots estavem estirats en un matalàs i havíem d’anar traient gent. Per finalitzar el taller vam fer unes presentacions del personatge que volguessin tirant-nos sobre un matalàs fent un salt extraordinari i original.

Els alumnes creuen que és una bona manera d’expressar-te tal i com ets i així tenir una via per deixar anar les teves emocions i perdre la teva vergonya.