L’ARQUEMÀTIC!

Els de 1r i 2n d’ESO experimenten les matemàtiques i la màgia amb l’espectacle “Arquemàtic”.

Pol Crusellas, Dúnia Farré, Hug Peraire, Ponç Pujals, Isaí Torres i Núria Vidal

El dimecres 15 de març, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO van poder gaudir de l’espectacle arquemàtic en mans de Òscar Sànchez, conegut com Alan Carter. A través de les matemàtiques van aprendre nous conceptes i  van poder disfrutar d’alucinants i magnífics trucs de màgia. L’Òscar els va explicar curiositats de les matemàtiques, el seu origen i altres coses interessants.

Alguns dels alumnes de 2n ESO opinen que l’obra va ser divertida i sorprenent però una mica avorrida. D’altres diuen que va ser una experiencia inolvidable i interessant

Diferents alumnes creuen que va ser una mica pobre i hi havien alguns trucs que es poden millorar.

L’alumnat de 1n d’ESO opina que va ser molt divertit perquè interactuaven molt amb el públic. Alguns altres diuen que els hi hagués agradat que tractés més de mates que de màgia. I diferents creuen que va ser divertit perquè van aprendre com es feien mates en el passat, però els trucs no eren gaire elaborats.