ÚLTIMA PARADA ABANS DE LA SELECTIVITAT

REDACCIÓ: Júlia Cruells i Mar Galobart

Els alumnes de 2n de batx tanquen el curs i comencen a preparar-se per a les proves amb novetats d’aquest any

Aquesta setmana, els alumnes de 2n de batxillerat  finalitzen les classes del curs. Després de dos anys de dedicació, tanquen una etapa important dins del seu pas per l’institut.

Ara començaran les sessions de preparació per a la selectivitat. Enguany, les proves presenten alguns canvis, i per això esperen aprofitar al màxim les classes de preparació. Durant aquests dies, el professorat acompanya els alumnes per reforçar els continguts treballats i practicar amb models d’examen.

És l’últim esforç abans de les proves oficials. Els alumnes encaren aquesta recta final amb responsabilitat i amb l’objectiu d’obtenir els millors resultats possibles.