La venda de roses va ser un èxit.
Cèlia Casas, Txell Prat, Odette Rios i Pol Crusellas
Els alumnes de 3r d’ESO van col·laborar en fer la venda de roses a l’institut per Sant Jordi, el 23 d’abril. La venda de roses es va fer també al centre de Prats i a Olost de 8:00 a 15:00 i de 15:00 a 20:00.
Amb l’ajuda de l’AFA es van vendre aproximadament un miler de roses i ara sí que podem dir que l’excursió els surt més barata i n’estan molt satisfets, ja que han pogut veure que tot l’esforç té una recompensa.
També van fer dues lluminetes pel dia de Sant Jordi per poder recaptar diners i que la sortida que facin al Camino de Santiago, els surti més econòmica. En aquesta panera es van incloure productes locals dels establiments de les diferents poblacions. Molts d’ells van estar disposats a col·laborar-hi, i des d’aquí a l’institut, n’estem molt agraïts.
A cada llumineta hi havia 100 números i una va estar a la venta de Prats i l’altra a la d’Olost.
El número premiat va ser el 48.
Aquesta venta la valoren molt positivament i recomanen que es faci al llarg dels anys, ja que és una activitat diferent i no a tots els instituts es fa. Elsi va agradar per la diversitat de coses que s’han de fer, ja que no només es vendre-les sinó que a part d’això, hi ha la feina del muntatge de la llumineta i part del de les roses. També permet a la gent, comprar roses pels amics i familiars, i també els serveix per recaptar diners per un gran camí que els espera, la propera setmana.


