“NIT DE REVETLLA” El MUSICAL DE 4T D’ESO D’AQUEST CURS

Aquest any, la nit de Sant Joan no serà únicament el 23 de juny, els alumnes de 4t d’ESO de l’institut Castell del Quer, hem preparat una versió de la Nit de Sant Joan de Dagoll i l’estrenarem una mica abans de la nit més curta de l’any, concretament l’últim cap de setmana de maig. Aquesta versió  del musical l’hem titulat “Nit de Revetlla”.

Malgrat els entrebancs que hem viscut aquest curs degut a la pandèmia hem decidit tirar endavant uns dels projectes que més ens il·lusiona de l’ESO. L’esperança ha vençut a la incertesa de manera que podrem fer teatre i anar de viatge.

Participant en aquest projecte aprenem a molts nivells, creem els personatges, les coreografies i cantem les cançons. També ens encarreguem de fer difusió del projecte, de buscar col·laboradors i de dissenyar el cartell publicitari, entre d’altres. Però el més important que ens emportem és el treball en equip la qual cosa ajuda a cohesionar el grup.

Tot això és possible gràcies a la determinació dels professors que hi ha al capdavant d’aquest projecte, així com a la resta de professors de l’institut, a les famílies de l’alumnat de 4t i als tècnics que col·laboren de manera desinteressada.

Tots els pares i mares aporten el seu gra de sorra: des de la confecció del vestuari, la realització dels decorats, l’elaboració del protocol de la Covid-19 per espais teatrals, i quan ja arriba el dia, les sessions de maquillatge i perruqueria.

L’espectacle teatral “Nit de Sant Joan” es va estrenar per primera vegada l’any 1981 a Barcelona per la companyia de teatre Dagoll Dagom. No és la primera vegada que l’alumnat del centre en fa una adaptació, ja que l’any 2012 ja és va fer aquest musical.

A partir dels números musicals i dels personatges anirà sorgint la màgia de la nit del solstici d’estiu. Aquesta obra és un cant a la festa i al foc i ara més que mai ens cal llençar les angoixes a la foguera.

Aquest any, degut a les restriccions de la pandèmia l’obra només es farà a la sala polivalent de Prats de Lluçanès. Es podrà veure el divendres 28 de maig a les 8 de la tarda, i el dissabte 29 i el diumenge 30 de maig a les 4 i a les 8 de la tarda. L’espai s’ha adaptat a les mesures Covid-19 de manera que l’aforament serà limitat, es respectarà la distància de seguretat entre el públic i es ventilarà la sala.

Per acabar volem agrair tot l’esforç i dedicació del Lluís Forcada, la Judit Boix, Esther Lòpez i la Marta Vilardell, així com a tots els professors del centre, als nostres pares i mares i a totes les empreses i  els establiments comercials que malgrat la difícil situació que estan vivint ens han volgut donar suport i a  tothom qui ho fa possible.

Esperem veure-us-hi!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>