Visita a l’exposició Desenterrant el silenci

La setmana passada els alumnes de 3r i 4t d’ESO van visitar l’exposició Desenterrant el silenci, ubicada al Museu Arqueològic de Banyoles. Els alumnes van poder descobrir l’emotiva història del mestre Antonio Benaiges, un mestre republicà brutalment assassinat al juliol del 36 en mans de l’exèrcit franquista. A través d’aquesta bonica història molt ben exposada per Sergi Bernal, vam tractar el tema de les fosses comunes i la memòria històrica. El passat i el present s’uneixen en una història a peu de fossa. Ens va encantar la història de Benaiges. Us recomanem que passeu a veure-la. És al Museu fins el 31 de març.