Taller d’expressió corporal

Ahir, dimarts 4 d’abril, vam realitzar un taller d’expressió corporal amb els alumnes de 2n d’ESO. Per culminar el projecte sobre els refugiats que vam fer les darreres últimes setmanes, vam convidar al nostre centre la companyia Impàs Dansa. L’Helena i la Neus Masó van realitzar un taller on es va evidenciar la importància que té el moviment i el cos a l’hora d’expressar-nos. Les dinàmiques que van preparar van fer viure experiències noves als alumnes i van acabar amb una performance inspirada en el viatge que fan els refugiats fins arribar a Europa. Moltes gràcies Neus i Helena, una gran experiència!