Projecte “Pobresa Energètica”

Durant el tercer trimestre els alumnes de tercer han estat elaborant un treball interdisciplinar sobre la “Pobresa Energètica”. Treballant en grups cooperatius, els alumnes han hagut de buscar informació sobre la problemàtica per acabar creant un producte final: elaborar una classe el màxim original i dinàmica destinada a alumnes més petits (1r i 2n d’ESO de l’Institut Josep Brugulat i 5è i 6è de l’Escola de Can Puig). Al llarg de tot el procés, han pogut gaudir de les explicacions fetes pels membres de l’APE Blanes (Aliança Contra la Pobresa Energètica), la PAH Banyoles (Plataforma d’Afectats per la Hipoteca) i de la cooperativa Som Energia. També han estat partícips de la creació d’una stopmotion. El resultat ha estat molt positiu.
Stopmotion Denúncia Pobresa Energètica