Participació en el concurs “Problemes a l’esprint de matemàtiques, curs 2016/2017”

L’activitat Problemes a l’esprint consisteix en la resolució de problemes en línia per equips. S’anomena així perquè el centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions matemàtiques que es plantegen.
Durant aquest curs, el centre ha participat en les tres convocatòries que s’han celebrat i que han estat: convocatòria per a 3r i 4t d’ESO el 14 de desembre de 2016, convocatòria per a Batxillerat el 8 de febrer de 2017 i la convocatòria per a 1r i 2n d’ESO el 22 de febrer de 2017. En cadascuna d’aquestes convocatòries els alumnes han valorat molt positivament la seva participació. Durant dues hores aproximadament els alumnes de diferents nivells han col·laborat per resoldre problemes de manera absolutament autònoma.
Des d’aquí els volem felicitar i engrescar per tal que continuïn gaudint de les matemàtiques!
Els alumnes que han participat en les diferents convocatòries són: Miquel Moteys, Genís Ruiz, Gabriel Badia, Chaymae El Gazaoui, Claudia Ros, Annia Coll, Benet Ramió, Maria Bech, Arnau Soler, Irene Ruiz de Morales, Clara Jordà Pinatella, Ismael Ouled Hmidane i Júlia Sánchez Crous (2n ESO); Miquel Masdevall, Jana Torrentà, Elisabeth Vine, Noa Cabello, Arnau Rodríguez, Berta Borra, Aina Ceballos, Laura Planella i Donald Irvine (3r ESO); Martí Juanola, Arnau Padrés, Toni Ros, Lluc Serramitjana, Laura Gratacós, Laura Castañer, Helena Castellà i Pau Martínez (4t ESO); Alba Bermejo, Alba Tomàs, Lluc Alemany, Mireia Viñas, Alba Rost, Noah Ortiz, Joana Cabratosa (1r BTX); Isaac Àlamo, Francesc Pons, Jordi Sureda i Irene Barnosell (2n BTX).