Participació a la V Olimpíada de Geografia

El divendres 3 de març els alumnes de geografia de 2n de Batxillerat han participat en la V Olimpíada de Geografia que organitza la Universitat de Girona. A l’acte hi han participat alumnes dels diversos instituts de les comarques gironines.
La competició ha consistit en una prova sobre el temari de segon de Batxillerat amb cinquanta preguntes tipus test i una pregunta a desenvolupar. A continuació la UdG ha convidat a un esmorzar al claustre de Sant Domènech on han fet volar drons, allà s’ha fet la foto de grup per recordar el fet i finalment els alumnes han tornat a l’aula on els representants de la universitat ens han explicat el estudis de grau en geografia que ofereix la UdG i les sortides professionals que tenen aquests estudis. L’experiència ha estat molt positiva.