Necessitem la teva màgia

banc-aliments
Un any més l’Institut Josep Brugulat participa en la campanya Solidària, “El Gran Recapte d’Aliments”, que duu a terme el Banc l’Aliments de Catalunya. El Gran Recapte d’Aliments és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades d’aquí rebin ajuda alimentària. La campanya del Gran Recapte es duu a terme simultàniament pels quatre Bancs d’Aliments de Catalunya. El seu objectiu és informar i sensibilitzar a tota la ciutadania de Catalunya sobre la realitat de la pobresa al nostre país i afavorir una col·laboració continuada amb els Bancs d’Aliments durant tot l’any.
L’alumnat de 3r d’ESO, dins l’assignatura de “Cultura i valors ètics”, organitza la promoció i difusió de la campanya. Gestionarà també la recollida dels aliments i els entregarà al Banc d’Aliments de Catalunya. Els aliments més adients per a la donació són: llegums secs, oli, llet, llaunes de conserva de peix i aliments infantils. Les donacions es poden fer del 21 al 25 de novembre al mateix Institut. L’alumnat de 3r d’ESO habilitarà un espai a l’entrada del centre per poder deixar els aliments que aneu portant.