L’alumnat del Batxillerat artístic-visual reben a la Tona, una artista-ballarina

Aquest dijous 3 de novembre els alumnes de 1er de Batxillerat artístic han rebut la visita de la ballarina i actriu Tona Esplugues que ha vingut a fer de model per tal de que els alumnes agilitzin el seu traç i la seva observació davant d’escenes en moviment.
Al llarg de tota la hora, els alumnes han pogut analitzar l’estructura humana i la seva interacció amb l’espai, des de posicions estàtiques de 3 minuts fins a moviments continuats de fragments de segon.
Ha sigut una experiència molt enriquidora pels alumnes que ha permès millorar tant l’anàlisi com la tècnica gràfica.