Jornada d’orientació estudis postobligatoris

El passat divendres va tenir lloc al Brugulat una trobada entre alumnes dins l’orientació que es fa a 4t d’ESO. Entorn d’un total de catorze taules rodones, s’ha convidat alumnes de postobligatòria del nostre institut així com, també, d’altres centres del nostre municipi i de municipis propers. Per fer la tria hem tingut en compte els interessos dels nois i noies de 4t que han d’acabar de decidir quins estudis voldran realitzar a partir del curs vinent. Els alumnes han pogut explicar obertament -i cal dir que amb un gran entusiasme- en què consisteixen els seus estudis, el tipus de matèries que fan, si fan pràctiques, treballs de recerca, perspectives de futur, així com inquietuds i neguits propis d’aquesta etapa educativa. Tots plegats han valorat l’experiència de forma molt positiva i els tutors de 4t també considerem que aquesta trobada entre iguals ha estat ben profitosa.