Alumnes del Batxillerat Escènic participen en l’espectacle Expanding Edges

Els alumnes de batxillerat escènic de l’assignatura d’Arts Escèniques van participar el dissabte passat dia 3 de desembre a l’Espectacle Expanding Edges, coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb discapacitat. Els cartells de l’espectacle han estat dissenyats pels alumnes de l’assignatura de Disseny i Dibuix. L’espectacle ha estat produït per la Fundació Estany amb la col·laboració de Moviment Lantana, i el coreògraf i director de Moviment Lantana, Marcel Bassachs.
Expanding Edges és un espectacle de dansa inclusiva que explora els “límits humans” i pretén que els espectadors es preguntin sobre els límits que marquen les seves vides a través dels ballarins que buscaran delimitar els límits i alhora desdibuixar els que cada persona s’esforça a crear. Aquest espectacle va funcionar amb un sistema de taquilla invertida i els guanys aniran destinats a la Marató de TV3.