Entrega premis III Esprint de contes

El grup Carrò 4 integrat pels alumnes de segon Cicle Abril Batlles (4t ESO), Jana Torrentà (3r ESO), Gerard Collmalivern (3r ESO) i Tina Rojo (4t ESO) ha guanyat el premi d’Esprint de contes d’aquest any, en el que han participat un total de 14 centres, 11 de secundària i 3 de primaria. El conte es titula “Un mar de somnis”. El dia de l’esprint els alumnes tenen 3 hores per a escriure un conte i fer-ne una interpretació plàstica. Una de les condicions és que el conte ha de ser d’un gènere determinat (ciència ficció, aventura, terror, amor i policíac) i també han d’incloure-hi el fragment d’una obra de dit gènere. I es fa a sorts. Aquest any era a partir de la tria d’un globus de color dins del qual hi havia el fragment següent:
“¿Em creurà algú? No ho sé. Poc importa, després de tot plegat. El que puc afirmar ara és el meu dret a parlar dels mars en els que, en menys de deu mesos, he recorregut vint mil llegües, d’aquesta volta al món […].” Julio Verne, Vint mil llegües de viatge submarí.