Encesa de llums de nadal Banyoles 2016

cartell-encesa
Aquest divendres 2 de desembre es farà a la plaça major de Banyoles la tradicional encesa de llums que dóna la benvinguda al nadal.
L’acte començarà a les 19:00 de la tarda amb el discurs de l’alcalde que anirà seguit d’una sèrie d’activitats i accions com una xocolatada popular, cantada de nadales, coreografia de ballet clàssic i, aquest any per primera vegada, projeccions de mapping a la façana de l’ateneu.
Quatre instituts del pla de l’estany han secundat la iniciativa produint durant aquestes darreres setmanes vídeos de 2 minuts i mig que seran projectades per a gaudi de tothom.
Al nostre institut hi han participat els alumnes de 4rt ESO i 1er de Batxillerat artístic, els quals, a partir de l’experimentació amb materials pictòrics i informàtics han realitzat una petita producció amb el monstre de l’estany com protagonista.
Animem a tots els alumnes de l’institut a anar a veure la projecció així com a disfrutar de l’encesa de llums.
Properament penjarem el vídeo a la web.

light_border-1024x235