Concert de Primavera

IMG_20170516_100956 (1)
El proper dijous dia 18 de maig els alumnes de primer i segon d’ESO i els alumnes de les optatives de música de tercer i quart d’ESO, portaran a terme el ja tradicional Concert de Primavera a l’Auditori de Banyoles en dos concerts programats per a les 18:30 i 20 h. Tots els nostres alumnes han estat una part important del curs preparant amb il·lusió i ganes aquest esdeveniment. A l’Institut Josep Brugulat defensem l’educació a través de la música perquè creiem fermament que ajuda al creixement integral de l’alumne, proporcionant mecanismes i estratègies molt vàlides pel seu desenvolupament intel·lectual. Els alumnes han preparat un repertori variat de peces amb veu, instruments i moviment corporal, algunes d’elles amb un rerefons social que els ha permès prendre consciència de diferents realitats de vulnerabilitat social. Enguany el Concert tindrà un component benèfic, ja que disposarem a la sortida unes urnes per tal que les famílies pugueu fer una aportació econòmica a favor de l’Hospital de Sant Joan de Déu, concretament pel projecte “Para los Valientes” per ajudar a construir el SJD Pediatric Cancer Center Barcelona per a vèncer el càncer infantil. (entrades exhaurides!)
Us esperem!