Cloenda del projecte Robòtica Banyoles

El divendres 16 de juny, sota la intensa calor d’aquest estiu anticipat, els alumnes de 2n d’ESO varen participar en la jornada de cloenda del projecte Robòtica Banyoles, organitzat per l’Ajuntament de Banyoles. En diferents xerrades repartides per espais de la ciutat (plaça Major, Casal d’Avis, Escola de Música, escola Baldiri Reixach, museu Darder), alumnes i professors del mateix INS Josep Brugulat (en Carles Revert, en Santi Coll, els alumnes de 3r i 4t de les optatives de robòtica), de l’INS Pla de l’Estany, de l’UdG i de Innova didàctic ens varen explicar conceptes sobre robòtica i programació. I el més important, vàrem poder veure robots fets amb Arduino que responen a la veu, robots rastrejadors amb Picaxe i de mini sumo amb LEGO, drons, sensors de moviment, impressores 3D, programes en Scratch i, fins i tot, vàrem reflexionar sobre si un robot pot ser intel·ligent. Un interessant (i calorós) matí robotitzat.