Cloenda dels Programes de Diversificació Curricular a l’espai

Projecte singular POTs
El passat divendres 16 de juny a la Cúpula, va tenir lloc la cloenda dels Programes de diversificació curricular a l’espai: UEC Banyoles, DRAC (Ins Pere Alsius), SOM-HI (Ins Pla de l’Estany) i POTs (Ins Josep Brugulat). La benvinguda va anar a càrrec de la regidora d’educació, Ester Busquets. La tècnica de Promoció Econòmica, Pau Salvador i la tècnica de Garantia Juvenil, Judith López, van explicar projectes i cursos d’interès pels joves. Els nois i noies van anar explicant la seva experiència en una diapositiva. El programa POTs de l’INS Josep Brugulat es va iniciar amb 8 alumnes, que tots els dimarts i dijous al matí han anat a una empresa o organisme públic de la comarca a realitzar una estada de pràctiques. Les empreses col·laboradores d’aquest curs escolar han estat: Restaurant La Cassola, Josep Latorre SL, Romans Automoció SL, Cooperativa Agrícola de Banyoles, Residència Geriàtrica La Llar, Escola de Natura de Banyoles, Reciners Informàtica SL i Brigada Municipal de Cornellà del Terri.
Fent clic aquí podeu veure la presentació del Programa POTs on es reflecteixen les experiències viscudes pels propis alumnes.