Aprenem sobre la UE jugant al “Pasapalabra”

Un any més, els alumnes dels primers cursos dels cicles formatius de grau mitjà del Brugulat van poder descobrir certs aspectes relacionats amb Europa gràcies al taller gammificat “Joves Actius a la UE”, una activitat d’orientació professional, basada en el joc del Pasapalabra i impartida per Joaquim Millán, portaveu d’Europe Direct Girona, centre d’informació sobre la Unió Europea.
El taller “Joves actius a la UE” és un projecte pedagògic d’educació en valors, que té com a finalitat que els nostres alumnes reflexionin sobre el procés de transformació de Catalunya a partir de la seva integració a la Unió Europea, així com promoure el pensament crític, analitzant els desafiaments i reptes que es plantegen per al futur, per tal que
els joves es converteixin en ciutadans actius i compromesos.
Pel que fa a la xerrada tenia com a objectiu apropar les institucions i les polítiques europees als nostres alumnes i explicar-los quin és l’impacte que tenen en el dia a dia de totes les ciutadanes i ciutadans europeus. També se’ls ha informat sobre els diferents tipus de programes i portals que faciliten la mobilitat dins d’Europa, bé sigui per millorar la seva formació, o bé per oferir-los un voluntariat i noves experiències o per obrir-los al món laboral.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut