Alumnes de Disseny i Moblament viatgen a Tromsø (Noruega) en una estada de formació i pràctiques

Aquest passat dilluns dos alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Disseny i Moblament, la Laia Fabregó i en Nil Pujol, juntament amb la professora del Departament de Fusteria, Àngels Gratacós, han marxat cap a Tromsø, una ciutat situada al Nord de Noruega i que es troba a només 350 quilòmetres del Cercle Polar Àrtic. Els dos alumnes realitzaran una estada professional de formació i pràctica en la construcció d’habitatges unifamiliars amb estructures de fusta, per un període previst de 3 setmanes al llarg del mes de juny.
Aquesta és la segona vegada que des del cicle es fa una estada d’aquest tipus en una empresa estrangera, després que el curs passat un total de quatre alumnes ja varen viatjar a la també ciutat Noruega de Bergen. Podeu seguir l’experiència d’aquests dos estudiants a través de la web i les xarxes socials del Brugulat, així com mitjançant l’instagram amb l’etiqueta #fusteria_nord_way.