Activitat musical dels alumnes d’Arts Escèniques amb els nens de l’escola Bressol la Balca

El passat dimarts, dia 13 de desembre, els alumnes de primer de Batxillerat d’Arts Escèniques varen fer una activitat musical amb els nens de l’escola Bressol La Balca. És el segon any que fem una col·laboració amb aquesta escola bressol. L’activitat va consistir en la interpretació, per part del nostre alumnat, d’un repertori de cinc cançons amb acompanyament instrumental i la interpretació també d’una peça de percussió corporal. El més sorprenent per a nosaltres va ser la cara de sorpresa i gaudi dels petitons en les diferents interpretacions musicals. Creiem que estimular amb música als més petits és oferir-los un gran camí obert a l’aprenentatge i la sensibilització. Va ser una jornada molt entranyable tant pels nostres alumnes com pels nens de La Balca, els quals ens varen oferir també el seu repertori musical.