Acte de lliurament dels diplomes DELF scolaire 2016

El passat dimecres 16 de desembre es va celebrar l’acte de reconeixement als alumnes que han obtingut el certificat DELF. Aquest diploma certifica internacionalment el nivell de competència en llengua francesa.
La Cònsul francesa va fer entrega d’aquest títol als alumnes del Brugulat que van passar l’examen la primavera passada. En l’acte, el director dels Serveis Territorials d’ensenyament, Sr. Josep Polanco, va subratllar que l’Institut Josep Brugulat és un dels centres de la província amb més alumnes acreditats.
Donem l’enhorabona als nostres alumnes. Sabem que aquest reconeixement els obrirà moltes portes en el seu futur.