Sant Jordi omple de nou l’institut de poesia i art

Com cada any, l’Institut Josep Brugulat va tornar a vestir-se de festa per celebrar la diada de Sant Jordi.

Curiosament, els dies previs a aquesta data, els passadissos del centre es van anar omplint de paraules boniques, de recomanacions literàries diverses o fins i tot d’una galeria d’spòilers. La poesia va marcar l’inici i la fi de cada classe i, fins i tot, algun alumne sobtadament lletraferit sorprenia amb la recitació d’uns versos enmig d’una classe de matemàtiques, socials o física.

Per seguir amb la tradició, no podia faltar el concurs literari de microrelats. Aquest any, des de primer d’ESO fins a segon de batxillerat, en tots els idiomes estudiats, la temàtica girava al voltant de la presència cada vegada més invasiva de la intel·ligència artificial a les nostres vides. A cada curs, es tractava aquest tema des d’una perspectiva diferent. En aquest document podeu llegir la llista dels guanyadors.

Els premis literaris es van lliurar al gimnàs, en un acte que va comptar amb magnífiques actuacions dels alumnes de 1r de batxillerat de música i arts escèniques i també amb una participació especial dels alumnes de creació literària de 1r de batxillerat. Per altra banda, els alumnes de Visual i Plàstica de 3r d’ESO van col·laborar amb una decoració esplèndida de l’escenari. Es va aprofitar l’acte per anunciar la publicació d’un pòdcast anomenat “El primer que surti”, dissenyat i elaborat pels alumnes de les optatives de 1r de batxillerat en què reflexionen sobre un mateix tema des de perspectives ben diferents. Ja en podeu sentir les dues primeres temporades. No us el perdeu!

Un Sant Jordi, en definitiva, ple de celebracions, literatura, art i creativitat.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut