






L’Agència Catalana del Patrimoni Cultural ha ofert aquests dies, al Monestir de Banyoles, la possibilitat de gaudir d’un projecte molt especial anomenat Els ulls de la història.
Es tracta d’una experiència immersiva que ens convida a viatjar al passat a través de la realitat virtual i a descobrir alguns dels indrets més emblemàtics del patrimoni català.
Així, l’alumnat de 1r d’ESO s’ha traslladat fins al Mesolític per visitar la Roca dels Moros del Cogul i endinsar-se en els orígens de l’art rupestre. D’altra banda, l’alumnat d’Història de l’Art de 2n de batxillerat ha fet un viatge cultural i espiritual per conèixer l’esplendor de les esglésies romàniques i la seva influència en la cultura i la identitat de la Vall de Boí.
Agraïm als Serveis Educatius del Pla de l’Estany haver-nos ofert la possibilitat de participar en una proposta tan innovadora i didàctica, que ens ha permès viure la història en primera persona.


