Estudiants de la UdG ensenyen geografia als alumnes de 3r d’ESO

Aquest dilluns 26 d’abril hem rebut la visita d’uns quants estudiants del Grau de Geografia de la UdG per impartir un taller de geografia als alumnes de 3r d’ESO. Els universitaris han acostat els alumnes a la geografia comarcal a través dels tallers anomenats Coneixem el Pla de l’Estany i Amb perspectiva històrica.
Han estat unes activitats dinàmiques i participatives que han servit als alumnes per acostar-se al coneixement del medi més immediat i també per descobrir l’aplicació Vissir de l’Institut Cartogràfic de Catalunya.
Gràcies per visitar-nos i per organitzar unes activitats tan interessants.