teambLab. Art, tecnologia i natura

Els alumnes de 1r d’ESO han visitat l’exposició teambLab. Art, tecnologia i natura al Caixaforum Barcelona. TeamLab és un col·lectiu artístic internacional, nascut el 2001 a Tòquio, que agrupa professionals de diverses disciplines com l’art, la programació, l’enginyeria, les matemàtiques, la música i l’animació.

En aquesta exposició explora els vincles entre art, tecnologia, disseny i naturalesa a través de dues grans instal·lacions immersives en transformació contínua, titulades Born from the Darkness a Loving, and Beautiful World i Grafiti Nature: Lost, Immersed and Reborn. A la primera els alumnes han pogut experimentar la creació col·lectiva del seu entorn visual interactuant amb ideogrames representatius d’elements de la natura que s’influeixen mútuament. A la segona han participat en la creació d’un món de flors, papallones, granotes, sargantanes, serps, cocodrils que, en trepitjar-les, canvien en una petita explosió acolorida per a després seguir el seu curs en un ecosistema natural.