Arts escèniques al Bisbe

El mètode de treball de l’optativa d’arts escèniques que fem a l’institut Bisbe Berenguer es basa en el treball cooperatiu dels alumnes sota el guiatge de la professora. La majoria d’alumnes no han participat mai en cap activitat de teatre, tot i que alguns sí… Llegeix més»

El Modernisme – Literatura catalana – 1r Batxillerat

La lectura obligatòria del Modernisme, L’alegria que passa, de Santiago Rusiñol és completada amb una visita el dia 6 d’ octubre, a les sales del MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya) on s’exposa la pintura, l’escultura i el mobiliari corresponent al Modernisme.
Aquesta visita, al seu torn,… Llegeix més»

Proves setembre 1r Batxillerat

Els dies 1, 2 i 3 de setembre són els fixats pel Departament d’Educació per a realitzar les proves extraordinàries de 1r de Batxillerat. Aquest és l’horari de les proves, per poder accedir al centre, caldrà respectar les mesures sanitàries establertes en el pla d’obertura… Llegeix més»

Llibres de text 2020-21

En aquest article podeu consultar el llistat de llibres per al curs vinent de tots els nivells de l’ESO i el Batxillerat.
Recordeu que l’alumnat dels grups “A” de 1r, 2n i 3r d’ESO NO ha d’adquirir els llibres de text ara, ja que aquests estaran… Llegeix més»

Comiat 2n Batxillerat

El 2 de juliol els i les alumnes de 2n de Batxillerat van celebrar la seva festa de comiat a la sala polivalent de l’Institut, que va estar condicionada per respectar les distàncies sanitàries necessàries.
Els representants dels alumnes van fer un emotiu discurs de comiat… Llegeix més»

Comiat 4t ESO

L’1 de juliol l’alumnat de 4t ESO va celebrar la seva festa de comiat a la sala polivalent de l’Institut.
Per poder respectar la distància de seguretat sanitària,  es va organitzar l’esdeveniment en dues sessions. Els representants dels diferents grups van acomiadar-se amb emotives paraules.
A l’acte… Llegeix més»