Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

Com cada any el Departament d’Educació convoca les proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.
Tota la informació relacionada amb el procés es pot consultar a la pàgina web:
Llegeix més»

Apropa’t a l’Àfrica Subsahariana

El grup de 4t D ha realitzat un taller de música i dansa africana, Apropa’t a l’Àfrica Subsahariana, ofert per l’Ajuntament de L’Hospitalet i organitzat des de les optatives de Música (Margarita Arnal) i Arts escèniques (Laia Soler), que l’alumnat ha acollit amb entusiasme.
Enfocat des… Llegeix més»

Carnestoltes

Divendres passat, 12 de febrer, vam organitzar per segon any consecutiu, el Carnestoltes, festa que vam recuperar a partir de la proposta dels mateixos alumnes.
Aquest any, degut a la pandèmia, vam decidir fer dos torns perquè no es reunissin tantes persones al pati i poder… Llegeix més»

Jo tinc la paraula

Des de l’optativa d’arts escèniques hem estat treballant la comunicació oral des de l’inici de curs. Una d’aquestes actuacions és el concurs “Jo tinc la paraula”, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components… Llegeix més»

Global Scholars International Project

Our 2nd ESO students are taking part again this year on the Global Scholars International Project. We are therefore part of 25 countries, 51 cities, 307 schools, 688 different class groups, 613 teachers and over 16000 students involved in this project.

The topic of this year’s… Llegeix més»

Bombardejos de Barcelona-Guerra Civil

L’alumnat de 2n de batxillerat A i B ha participat aquest dimecres, 10 de febrer, a una xerrada sobre els bombardejos de Barcelona durant la Guerra Civil. L’historiador Toni Bautista ha explicat com el model de Barcelona, amb la seva defensa passiva i la construcció… Llegeix més»

Microrrelatos ilustrados



 

Los alumnos de 3º ESO realizaron un proyecto creativo, coordinado entre las asignaturas de Educación Visual y Plástica y Lengua castellana.

Durante el primes trimestre, trabajaron en EVP la perspectiva cónica. Como proyecto final de la Unidad didáctica, debían realizar un trabajo transversal con la asignatura de Lengua castellana. A partir de dos propuestas: una asociada al terror y otra al mundo circense, los alumnos crearon microrrelatos en castellano, teniendo como elemento central de la narración una casa. Más tarde, en EVP, crearon unas casas voladoras, que recreaban el contenido de sus propios cuentos. Para ello, se inspiraron en el trabajo del artista francés Laurent Chehere.

Las bicicletas son para el verano

Durante el primer trimestre, los alumnos de 3º ESO leyeron para Lengua castellana la obra teatral titulada Las bicicletas son para el verano, de Fernando Fernán Gómez.
La obra se inicia en el año 1936, durante la II República y termina en 1939 con el fin de… Llegeix més»