Carnestoltes

Divendres passat, 12 de febrer, vam organitzar per segon any consecutiu, el Carnestoltes, festa que vam recuperar a partir de la proposta dels mateixos alumnes.

Aquest any, degut a la pandèmia, vam decidir fer dos torns perquè no es reunissin tantes persones al pati i poder respectar els grups bombolla. Al primer grup, van participar batxillerat i quart d’ESO i, al segon grup, primer, segon i tercer d’ESO.

Els grups guanyadors de la desfilada van ser 1r de batxillerat Humanístic-Social i el Científic d’ una banda i, de l’altra, 3rC i 1r A de l’ESO.

Tres alumnes es van encarregar de les fotos: Aicha Hammou-Ahabchane 3r D, Bárbara Angelina 3r D i Leïa Álvarez 4t A. A més, el professor Luis Linde va aportar les seves fotografies i Toni Antúnez els seus vídeos.