Apropa’t a l’Àfrica Subsahariana

El grup de 4t D ha realitzat un taller de música i dansa africana, Apropa’t a l’Àfrica Subsahariana, ofert per l’Ajuntament de L’Hospitalet i organitzat des de les optatives de Música (Margarita Arnal) i Arts escèniques (Laia Soler), que l’alumnat ha acollit amb entusiasme.

Enfocat des de la perspectiva de la inclusió social, l’alumnat ha pogut tastar una mica de la filosofia de vida d’una cultura llunyana i, a la vegada, han experimentat amb la dansa, els instruments i la música. A classe de música, aquest taller ens serveix de punt de partida per endinsar-nos en la música de diferents cultures del món. També és molt útil per les arts escèniques, experimentar amb l’expressió corporal i perdre la vergonya!