Jo tinc la paraula

Des de l’optativa d’arts escèniques hem estat treballant la comunicació oral des de l’inici de curs. Una d’aquestes actuacions és el concurs “Jo tinc la paraula”, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la  comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, i a la manera del youtubers, l’alumnat ha expressat les seves idees, opinions i dubtes.

Des de l’Institut Bisbe berenguer presentem, per a la categoria B, l’alumnat següent: la Sara Hammou, el Yassin El Harrak i la Ranya Amhaj.

No us ho perdeu!