Seguim la pista de Sherlock Holmes! 1r d’ESO

Hola! Som l’Aïda Ayats i en Iago Jacomet. Aquest curs 2020-2021 hem estat fent pràctiques de professorat en llengua i literatura catalanes. Durant aquest període hem elaborat una seqüència didàctica de 13 sessions que volem compartir amb tots vosaltres. Està formada per activitats versàtils i fàcilment adaptables a nivells diversos.

L’objectiu principal del trajecte és aconseguir que els alumnes gaudeixin del procés de lectura i descobreixin que un llibre també els pot mantenir enganxats! En aquest cas, hem escollit Sherlock Holmes resol tres casos. D’altres temes cabdals que guien les sessions són les característiques del conte de misteri i estratègies clau per millorar la lectura en veu alta.

El producte final és la gravació d’un audiollibre, la qual cosa motiva força els estudiants. Però el més interessant de tot plegat és que els materials orientatius de cada classe estan penjats en una web visualment atractiva que en facilita l’ús. Us animem a posar-ho en pràctica! I a adaptar la seqüència a les vostres necessitats!

Visita la pàgina.

Escolta l’audiollibre.