Castanyada 2017

Un any més, l’institut Baldiri Guilera ha celebrat la festa de la Castanyada.
Tot l’alumnat del centre, participa i gaudeix d’aquesta festa popular que, a més a més de les nostres tradicions més arrelades com són les castanyes, panellets i homenatge als difunts, ha incorporat… Llegeix més»

MODIFICACIÓ! Llibres de text curs 17-18

El llibre de filosofia de 2n batxillerat:
Xavier Ibáñez Puig. Història de la filosofia 2 Batxillerat. Editorial la Galera ISBN 978-84-412-3047-7,

és comú als tres itineraris, per un error només surt a l’itinerari del batxillerat d’arts escèniques.

A continuació teniu el llistat dels llibres per al curs 17-18:
Llegeix més»

Visita al II Festival de nanociència i nanotecnologia “10 a la menos 9” al Cosmocaixa

Els alumnes de física i química de 4t d’ESO van tenir l’oportunitat de participar al 2n Festival de Nanociència i Nanotecnologia celebrat, aquest mes d’abril, al CosmoCaixa de Barcelona.
La nanociència és una branca científica emergent que pretén manipular materials a escala atòmica i obtenir-ne infinites… Llegeix més»