Castanyada 2017

Un any més, l’institut Baldiri Guilera ha celebrat la festa de la Castanyada.

Tot l’alumnat del centre, participa i gaudeix d’aquesta festa popular que, a més a més de les nostres tradicions més arrelades com són les castanyes, panellets i homenatge als difunts, ha incorporat la festivitat anglosaxona de Halloween. Les activitats que han organitzat els alumnes dels diferents cursos inclouen un túnel del terror, taller de maquillatge, activitats esportives, cinema de terror, actuacions teatrals i musicals.

La decoració del centre va comptar amb la col·laboració de l’AMPA i a més aquest any a consergeria es va instal·lar una “ofrenda a los muertos ”, tradició mexicana del dia dels difunts.

Com cada curs, l’esmorzar va ser organitzat per l’alumnat de 1r de batxillerat que amb els diners recollits ajuden a finançar el seu viatge de final de curs a Berlín.