Baldiri, cinema i acció! Setmana Cultural 2017

Aquest curs, la setmana cultural de l’institut ha estat dedicada al cinema.

S’hi han programat conferències, pel·lícules i cine-fòrum on els alumnes de 3r ESO, 4t ESO i Batxillerat han pogut conèixer: un actor de pel·lícules i sèries, el Lolo Herrero ; com es pot fer un guió cinematogràfic o en què consisteix la feina de producció, de la mà de l’Enric Rufas (ASCAP) . També han descobert que el Prat és la tercera ciutat de Catalunya amb més rodatges en les seves localitzacions. Hem comptat amb l’experiència de l’Helena Torrent de “El Prat film Office”.

Hem gaudit també de la xerrada que ens va oferir la família Marimón, propietària del Cine Capri del Prat. Tots els membres de la família s’hi dediquen professionalment al cinema, i ens van descobrir la història del cinema al Prat així com les antigues tècniques cinematogràfiques i algunes altres curiositats. Aquest any el cine Capri fa 50 anys. Des de l’Institut Baldiri Guilera els volem felicitar i agrair la dedicació i perseverança per mantenir un equipament tant esplèndid i portar al Prat cada cap de setmana pel·lícules d’estrena per a tots els gustos.

Uns 400 alumnes de l’institut juntament amb els professors/es, vam assistir a la projecció de la pel·lícula “Birdman” de Alejandro González Iñárritu, al cine Capri. Després, els alumnes de batxillerat van fer un fòrum sobre la pel·lícula. Tot un luxe!

Moltes gràcies a tots els que heu vingut a compartir la vostra experiència professional amb els nostres alumnes, dins de les activitats de la setmana cultural.

BaldiriCinema2.redimensionada

BaldiriCinema1.redimensionada

Enllaç a la galeria de fotos