Llibres de text curs 20-21

Correcció a 3/7/20: S’ha modificat el llistat de llibres. Comproveu la nova llista per si els havíeu encarregat. Disculpeu les molèsties.

ESO: Llibres ESO curs 20-21. Llibres ESO curs 20-21 Corregit

Batxillerat: Llibres Batxillerat 20-21. Llibres Batxillerat 20-21 Corregit

.

Calendari de retorn de llibres de text i buidat de taquilles:

Per tal de garantir la seguretat i evitar aglomeracions en els espais del centre, cada grup-classe s’ha dividit en dues franges horàries, segons el primer cognom dels alumnes.

Podeu trobar el calendari i les franges horàries al document següent: Calendari retorn llibres de text

Llista definitiva baremació ESO a 11/06/2020

Podeu descarregar el document a l’enllaç següent: INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM

Llista provisional baremació Batxillerat a 15/06/2020

Podeu descarregar el document a l’enllaç següent: INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM_15-06-20

Comunicat covid-19

Enllaç al document: Comunicat Covid-19
D’acord amb el comunicat del Departament d’Educació d’ahir, 10 de març de 2020, en
referència al COVID-19 (Coronavirus), les escoles i instituts del Prat de Llobregat us
relacionem mesures actuals de prevenció amb la finalitat de contribuir a la contenció
del virus. Així:
–… Llegeix més»

Sortida al teatre Joventut

Recordant els clàssics, per Adrián Belinchón, 1r Batx.B
El passat 4 de març, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat que fan les assignatures de llatí i grec acompanyats dels professors Marta Hernández i Gabriel Almirante del departament de Clàssiques van realitzar una sortida al… Llegeix més»

Acte de cloenda Mart XXI

El passat dijous 5 de març, els alumnes i les alumnes participants al projecte Mart XXI, juntament amb les seves famílies i professorat, vam poder gaudir d’un acte de cloenda a l’Escola Superior d’Agricultura de la Universitat Politècnica de Catalunya.
L’esdeveniment, dirigit per l’equip coordinador del… Llegeix més»