Portes obertes 2020-2021

Hola famílies!
Enguany, donades les circumstàncies , la jornada de portes obertes serà en format telemàtic utilitzant la plataforma meet, dijous 11 de març a les 18h.
El mateix dia posarem a la vostra disposició, a la pàgina web del centre l’enllaç de la reunió per videoconferència.
La preinscripció escolar és un moment important per a les famílies, per això volem estar al teu costat i acompanyar-te durant tot el procés. Som-hi!
Vols conèixer un dia a 1r D’ESO del curs 20-21 a l’institut Baldiri Guilera? . Així som!
Us obrim les portes en el següent vídeo.

Informació portes obertes

Benvolgudes famílies,
A partir del proper 1 de març trobareu a les webs corporatives de cada escola i institut de la ciutat la informació relativa al procés de portes obertes, preinscripció i matrícula dels ensenyaments de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.
Us… Llegeix més»

Llistes d’admesos, llibres de text i altres informacions

Llistes definitives d’ESO a 7/7/2020
Llista d’alumnes preinscrits: INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME