INFORMACIÓ SOBRE L’INSTITUT

Visita virtual

CONSULTA ELS ITINERARIS DE BATXILLERAT

CALENDARI DE PREINSCRIPCIONS CURS 2020-21

LLISTA DE SOL·LICITUTS ESO. BAREM PROVISIONAL.

Cliqueu aquí per descarregar document en pdf

Important:

Benvolgudes famílies,

hem pogut comprovar que a les llistes que genera l’aplicació hi ha errades, originades per diversos motius. Tots els instituts som coneixedors d’aquest problema que pot generar inquietud. En el nostre llistat hi ha alumnes que no han sortit . El centre sap quins alumnes són i disposem de la seva baremació podent informar a les seves famílies. Quan es solucioni publicarem un nou llistat.

Per qualsevol aclariment podeu enviar un correu electrònic a la nostra adreça ies-baldiri@xtec.cat
Atentament
L’equip directiu

PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT

Del 27 de maig al 3 de juny

Atenció telefònica:

28 i 29 de maig i 2 de juny, en horari de 9 a 13 h. Tel. 93 379 18 95

Atenció presencial:

3 de juny, en horari de 9 a 13 h.

PREINSCRIPCIÓ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL GRAU MITJÀ

Del 2 al 8 de juny

PREINSCRIPCIÓ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL GRAU SUPERIOR

Del 10 al 17 de juny

Preinscripció d’ESO curs 2020-21 del 13 al 22 de maig

Descarregar document en pdf

Enguany, les sol·licituds s’han de realitzar de forma telemàtica (del 13 al 22 de maig). És pot realitzar a través d’un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada completada la sol·licitud obtindreu un resguard que s’ha d’enviar per correu electrònic, juntament amb la documentació necessària escanejada o fotografiada.

S’ha d’enviar a la següent adreça electrònica:
ies-baldiri@xtec.cat

A la sol·licitud amb suport informàtic us demanarà el codi de l’Institut Baldiri (08023131) i trobareu també un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. És una dada obligatòria que han de facilitar les escoles de primària on estan escolaritzats, però també es pot consultar l’identificador de l’alumne a través del web de la Generalitat si disposeu de l’idCAT mòbil.

Les famílies que tingueu dificultat per fer el tràmit de la preinscripció telemàtica o no tingueu els mitjans necessaris tindreu la possibilitat de fer la preinscripció de forma presencial a l’Institut Baldiri Guilera (del 19 al 22 de maig) concertant cita prèvia a una eina corporativa que trobareu a la web del centre, trucant al telèfon 933791895 de 9 a 14h o enviant un correu electrònic a l’adreça electrònica del centre.

El centre estarà obert per a les persones amb cita prèvia:
Dimarts 19/05, dijous 21/05 i divendres 22/05 de 9:00 a 13:00
Dimecres 20/05 de 9:00 a 13:00 i de 16:00 a 18:00

Important:
-Al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions.
-Cal portar la documentació per a poder-la fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si no és així convé portar el seu propi bolígraf.
-Cal portar mascareta i guants.
-No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per a més informació sobre la preinscripció, consultar la web Estudiar a Catalunya

Enllaç a oferta inicial de places
Calendari de preinscripció
Enllaç a la sol·licitud
Enllaç a la documentació acreditativa
Enllaç a la consulta de l’identificador de l’alumne
Tutorial per consultar l’identificador de l’alumne
Tutorial per obtenir idCAT mòbil

Comunicat covid-19

Enllaç al document: Comunicat Covid-19
D’acord amb el comunicat del Departament d’Educació d’ahir, 10 de març de 2020, en
referència al COVID-19 (Coronavirus), les escoles i instituts del Prat de Llobregat us
relacionem mesures actuals de prevenció amb la finalitat de contribuir a la contenció
del virus. Així:
–… Llegeix més»

Sortida al teatre Joventut

Recordant els clàssics, per Adrián Belinchón, 1r Batx.B
El passat 4 de març, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat que fan les assignatures de llatí i grec acompanyats dels professors Marta Hernández i Gabriel Almirante del departament de Clàssiques van realitzar una sortida al… Llegeix més»

Acte de cloenda Mart XXI

El passat dijous 5 de març, els alumnes i les alumnes participants al projecte Mart XXI, juntament amb les seves famílies i professorat, vam poder gaudir d’un acte de cloenda a l’Escola Superior d’Agricultura de la Universitat Politècnica de Catalunya.
L’esdeveniment, dirigit per l’equip coordinador del… Llegeix més»