PORTES OBERTES BATXILLERAT 2020-2021

Voleu conèixer l’institut Baldiri Guilera i les diferents modalitats de batxillerat que oferim?

Us convidem a assistir a les PORTES OBERTES telemàtiques, el DIJOUS 29 d’abril a les 18h.

Utilitzarem la plataforma Meet. El mateix dia posarem a la vostra disposició a la pàgina web del centre l’enllaç de la reunió per videoconferència.

Els propers dies penjarem informació de les modalitats de batxillerat que oferim al Baldiri,

• Modalitat de Ciències i Tecnologia
  • Modalitat d’Humanitats i Ciències Socials
  • Modalitat d’Arts Escèniques

així com un vídeo d’un dia dels alumnes de batxillerat a l’institut.

Després de la jornada de portes obertes, si teniu qualsevol dubte, podeu trucar al telèfon 933791895 i demanar una entrevista personalitzada.

Proves Cangur 2021

El 18 de Març, 89 alumnes de 1r d’eso fins a 2n de batxillerat han volgut participar a les proves Cangur de matemàtiques. Aquest any han participat més de cent mil alumnes de gairebé 900 centres de Catalunya.
Alumnes que els agrada pensar, han passat una… Llegeix més»

Portes obertes 2021

Portes obertes 2020-2021
Hola famílies!
Enguany, donades les circumstàncies , la jornada de portes obertes serà en format telemàtic utilitzant la plataforma meet, dijous 11 de març a les 18h.
El mateix dia posarem a la vostra disposició, a la pàgina web del centre l’enllaç de la reunió… Llegeix més»

Informació portes obertes

Benvolgudes famílies,
A partir del proper 1 de març trobareu a les webs corporatives de cada escola i institut de la ciutat la informació relativa al procés de portes obertes, preinscripció i matrícula dels ensenyaments de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.
Us… Llegeix més»

Llistes d’admesos, llibres de text i altres informacions

Llistes definitives d’ESO a 7/7/2020
Llista d’alumnes preinscrits: INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME