Celebració de la diada de Sant Jordi 2017

El certamen literari de Sant Jordi que organitza el departament de català de l’institut, és l’acte principal de la nostra Diada.

Els alumnes premiats en les diferents categories, reben un diploma, una rosa i un petit obsequi. Aquest curs, també l’AMPA ha convocat un certamen literari per pares i mares d’alumnes. Felicitem a tots els guanyadors/es!

També obtenen reconeixements els alumnes que van participar en el certamen de lectura en veu alta, els alumnes voluntaris del projecte LECXIT, i l’alumna guanyadora del certamen de microrelats Tintablava.

Altres premis atorgats han estat als alumnes guanyadors del concurs de cartells de Sant Jordi així com els del torneig d’escacs que s’ha realitzat a les hores d’esbarjo al llarg de tot el curs.

L’acte de lliurament de guardons va ser amenitzat i dirigit per alumnat de batxillerat d’Arts Escèniques. Vam gaudir de les actuacions de les corals del Baldiri i d’una escenificació per part de l’alumnat de 2n de batxillerat C que té la lectura com a fil conductor.

Alumnes voluntaris de 4t ESO van preparar un esmorzar solidari. Els diners recollits aniran a una entitat benèfica.

La jornada va continuar amb tallers de roses i activitats esportives, musicals, teatrals i de dansa. Alumnes d’ESO i batxillerat de tots els nivells ens van fer gaudir amb les seves actuacions.

Gràcies a tots i totes per compartir cultura, art, amistat i solidaritat en aquesta Diada!!!!

Enllaç a la galeria de fotos