Cinema

Presentació

El cinema és un mitjà pel qual podem expressar els nostres neguits, sentiments, fer denúncia social, deixar volar la nostra imaginació narrant una història, commoure a l’espectador, fer-lo riure o plorar. Aprenent d’exemples dels grans directors de la història del cinema cada grup de treball realitzarà un curtmetratge, de ficció o documental, partint d’una idea pròpia fins al muntatge final, on els alumnes podran expressar-se fent servir el llenguatge cinematogràfic. Tenint en compte la infinitat de temes que es poden tractar, les diferents fases de la creació i el fonament interdisciplinari dels equips de rodatge, aquest projecte és altament transversal treballant sobre competències d’una gran diversitat d’àmbits i matèries.

Programa del projecte de cinema

NIVELL: ESO 4

“El cine en el que creo obliga al espectador a enfrentarse a su propia conciencia, a estimular su inteligencia.”

Presentació

El projecte art i cinema realitza una introducció al cinema des d’un punt de vista filosòfic. Comencem des de les reflexions més antigues al voltant de l’espectacle i es projectaran una sèrie de films (a vegades tastets) contemporanis que es puguin enllaçar amb mites antics i/o tinguin un missatge moral.

L’objectiu és que l’alumnat es vagi introduint com a comentarista de cinema. Fet que es veurà palès en el blog personal que haurà d’anar construint i que abraçarà recensions i crítiques cinematogràfiques a nivell filosòfic.

1. CONTINGUTS
  2. COM TREBALLEM?