Art i Cinema

“El cine en el que creo obliga al espectador a enfrentarse a su propia conciencia, a estimular su inteligencia.”

1. CONTINGUTS

PRIMER BLOC

1. Introducció a la història del cinema.
  2. Començament des de l’antiguitat; Treball de la Poètica d’Aristòtil.
  3. Explicació i projecció de pel·lícules relacionades amb mites antics; La Guerra de les Galàxies o Indiana Jones and the last crusade…
  4. Creació i treball del blog personal; Crítics del cinema.

SEGON BLOC

5. Projecció de pel·lícules amb missatge moral; a escollir. Llista d’Schlinder, el Show de Truma poden ser bons exemples.

1. Treball del blog amb preguntes crítiques relacionades amb els films visualitzats.

TERCER BLOC

1. Elecció per part de l’alumnat de films amb   contingut moral o que facin pensar.
  2. Exposició dels trossos més destacats dels films seleccionats i explicació inclosa del perquè s’ha seleccionat aquell tros. Presentació a la resta de companys del blog personal.