L’alumnat de l’institut participarà en uns tallers d’immersió lingüística en anglès, al mateix centre. Gràcies a haver participat en el programa GEP, hem guanyat una beca per a poder gaudir d’aquestes activitats, finançades amb el Fons Social Europeu i el Ministeri d’Educació. L’objectiu és que tot l’alumnat d’ESO pugui fer un aprenentatge viu i inclusiu de la llengua anglesa a través d’aquests tallers. El dia 8 d’octubre el faran a 1r i 3r d’ESO, i el 13 d’octubre a 2n i 4t, durant tota la jornada lectiva. Les temàtiques dels tallers són les següents:
– 1r ESO: English Let’s Go (tallers lúdics i dinàmics en què s’utilitza l’anglès com a mitjà per a passar-s’ho bé i gaudir amb els companys/es, inclou activitats com gimcanes, manualitats o resolució d’enigmes).
– 2n ESO: Art (es treballa tot allò relacionat amb el món artístic d’una manera pràctica i lúdica mitjançant tallers de sensibilització i creació artística).
– 3r ESO: Stage Arts (treballaran les diferents disciplines i gèneres de les arts escèniques i en petit grups desevoluparan un projecte per fer un representació final).
– 4t ESO: Reporters’ Research (es treballen aspectes relacionats amb el gènere periodístic: editorials, articles, fotografia, fake news…).









