Comunicat de la defunció de l’alumne Zakaria Ouarguane

Ens sap molt greu haver-vos de comunicar la mort per accident de l’alumne de 1r d’ESO Zakaria Ouarguane. És una notícia terrible que ens colpeix tremendament i que ens recorda com som de febles i vulnerables els éssers humans.

Us ho volem comunicar de primera mà per tal que en tingueu coneixement i que, conjuntament, puguem acompanyar i donar alè a la família, en primer lloc, però també als companys i companyes de curs i a tothom qui l’havia conegut.

Des del centre, en nom de la comunitat educativa, volem posar-nos a disposició de la família en aquests moments tan dolorosos.

La jornada lectiva de demà quedarà modificada i es faran activitats d’acompanyament i de dol, amb el suport de l’Equip d’assessorament psicopedagògic de l’Anoia,  per tal de poder expressar la tristesa que sentim en aquests moments.

Rebeu una forta abraçada per part del Claustre de l’INS Alexandre de Riquer