Salt Bungee amb peluixos

Aquesta setmana més d’un alumne/a (i professor/a) es deu haver sorprès en veure peluixos tot volant darrere de la finestra, però tot té una explicació: amb els alumnes de 4t vam fer una activitat que consistia en fer un salt Bungee amb un peluix que havien portat de casa, de manera que el salt fos el màxim d’emocionant però segur, és a dir, apropant-se el màxim a terra però sense tocar-lo. A partir de les experimentacions fetes a classe, els alumnes van haver de decidir quantes gomes lligarien al peluix, coneixent només des de quina alçada l’haurien de llançar. Ho van haver de fer a consciència ja que només tenien un intent per fer el millor salt. Com veureu a l’enllaç, alguns peluixos van tenir un salt emocionant, mentre que d’altres van passar a millor vida.

Gerard.